Wsparcie
Nasi Klienci mogą liczyć na wsparcie merytoryczne oraz techniczne w czasie korzystania z oprogramowania. Dla Państwa wygody dedykujemy pełną obsługę techniczną naszych specjalistów.

Co warte podkreślenia, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kilku nowatorskich rozwiązań, mających ułatwić pracę naszym klientom. Tym, co niewątpliwie wyróżnia nas na tle konkurencji, jest wersja webowa oprogramowania umożliwiająca pracę z dowolnego miejsca, jak również urządzeń – w tym urządzeń mobilnych. Nowoczesna architektura proponowanego rozwiązania przynosi oszczędności, zwalniając z nakładów na drogie serwery, licencje i wydajne komputery osobiste pracowników.
Razem z Państwem pracujemy na nasz wspólny sukces! Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.
Do Państwa dyspozycji jesteśmy od poniedziałku do piątku, między godziną 8. a 16. W sytuacjach awaryjnych pomożemy również w godzinach popołudniowych (między 16. a 18.) oraz w czasie weekendu.
Specjalnie dla naszych Klientów udostępniamy możliwość zdalnego pulpitu przy użyciu licencjonowanego oprogramowania TeamViewer, a także kontakt przez Skype i komunikatory.